Şikayet ve İtiraz Başvurusunun Alınması
Şikayet, herhangi bir kişi veya kuruluşun, itirazdan farklı olarak, bir cevap beklendiğinde, BAB’a faaliyetleriyle ilgili olarak yaptığı memnuniyetsizlik ifadesi olarak, itiraz ise herhangi bir kişi veya kuruluşun, BAB’ın konu ile ilgili olarak almış olduğu kararı yeniden değerlendirmesine yönelik talebi olarak tanımlanmaktadır.
BAB faaliyetlerine ilişkin itiraz ve/veya şikâyette bulunmak isteyen kişiler www.brisaakademi.com/belgelendirme web adresinde bulunan İtiraz Şikâyet Formunu doldurarak başvurabilirler. Formu elektronik ortamda veya kargo gönderebileceği gibi elden/BAB personellerine teslim edebilir. Form dışında yazılı olarak başvurabileceği gibi sözlü olarak da başvurabilir. Form dışındaki bir yazıyla, telefonla veya şahsen sözlü yapılan başvurularda başvuruyu alan personel İtiraz Şikâyet Formu’ nu doldurarak başvuruyu kayıt altına alır.
Sınav sonuçlarına yapılacak itirazların sonuçların açıklanmasına müteakip en geç 7 (yedi) gün içerisinde yapılması gerekir. Bu sürenin geçirilmesi durumunda sınavlara ilişkin yapılacak itirazlar kabul edilmez.